ستاد دهه فجر برنامه های خود را تدوین کرد

ستاد دهه فجر برنامه های خود را تدوین کرد

 

در ابتدا نبوی رییس شورای اسلامی ضمن خیر مقدم و تشکر از تشریف فرمایی حاضران دستور جلسه را اعلام داشت . وی با مهم ارزیابی کردن واقعه انقلاب اسلامی که برخاسته از جانفشانی و روحیه دین مداری مردم مسلمان و انقلابی ایران است و باعث عزت و سرافرازی ایران اسلامی شده است خواستار تلاش همه مردم در این زمینه گردید.

سپس حاضران نظریات خویش را به شرح ذیل اعلام داشتند:

امام جمعه: کارنمایشی بسیار خوب است ولی باید هدف از آن آشناتر کردن نسل نوجوان و جوان با آرمانهای انقلاب باشد و خدای ناکرده متن نمایش٬ حاوی هیچ گونه اهانتی به اشخاص حقیقی یا حقوقی نباشد. چون حتی اگر خود شخص رضایت داشته باشد ٬ بدآموزی و ترویج تمسخر دیگران است که در اسلام به شدت از آن نهی شده است. 

بشیر حمیدی :نصب پارچه نوشته های مناسب و هماهنگ بر سر درمنازل و واحدهای تجاری  و موسسات فرهنگی و مذهبی و چراغانی٬ دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ایستگاه صلواتی .

سید محسن علوی : برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال در دو سطح خواهران و برادران ٬ شرکت تیم های فوتسال و والیبال برادران و خواهران در مسابقات شهرستانی(برنامه ریزی شده) ٬ آمادگی جهت برگزاری هرگونه برنامه ورزشی در صورت تامین اعتبار.

سلیمان پرهیزگار:آمادگی جهت برگزاری راهپیمایی و اعزام گروه نمایشی پارسال با خودیاری پنجاه هزارتومانی متقاضیان٬ تقدیر از دست اندرکاران برنامه های نمایشی سالهای گذشته٬ رفع اشکالات نمایش .

علیرضا رحمانی: محوریت فعالیتها با شهرداری است ولی ارگانهای دیگر از جمله مخابرات نیز در حد وسع خود کمک می کنند. آمادگی جهت ارسال پیامک ویژه دهه مبارک فجر به دارندگان شماره های همراه.

سیدمهدی علوی: تشکیل کمیته جوانان برای کمک به فعالیتها.

حجت الله عسکری: امسال قصد داریم چهره شهر را با تزیینات دگرگون کنیم. تلاش برای افتتاح دو پرژه مهم عمرانی ٬ دعوت از گروه های مردم نهاد برای همکاری مانند گذشته.

علی اکبر سلیمی: تشکیل جلسه با گروههای مختلف از جمله مدیران کانون ها٬ دقت در متن نمایشنامه و ارزیابی آن توسط اصحاب مطلع و صاحب نظر در این زمینه.

محمد غفاری: دعوت از صاحبان مشاغل و کسبه جهت همکاری در این زمینه.

عباس پرهیزگار: نیاز به تلاش دسته جمعی در این خصوص و اعلام آمادگی برای همکاری.

سیدهادی علوی : بها دادن به دست اندرکاران نمایش ٬ عمل به وعده سال قبل مبنی بر اعزام به مشهد مقدس به ویژه کسانی که نیاز بیشتری دارند.

سلیمان جلالی: مسابقات ورزشی دوچرخه سواری و پیاده نوردی مخصوص برادران و کوهنوردی مخصوص خواهران برگزار شود.  

حسین رییسی: هم گروه نمایشی باید اقتضائات را در نظر بگیرند و متنی را بر روی صحنه ببرند که همه اقشار بتوانند در مراسم حضور یابند و هم متصدیان فرهنگی و صاحب نظران باید کمک کنند تا گروه نمایشی بتواند به موضوع و متن نمایشی مناسب دست یابد.



|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: